viernes, 2 de marzo de 2012


Eu chora chorei carreteiro (canciones tradicionales galegas)
http://soundcloud.com/kankurumba/carreteiro-canci-n 


Eu chorai chorei o domingo a tarde (bis)
Que veña Lourenzo, que veña Lourenzo que diga a verdade
Que diga verdade pero con cautela (bis)
Tua nai é meiga, tua nai é meiga teño medo de ela
Teño medo de ela pero non me come (bis)
Tua nai é meiga, tua nai ´re meiga teu pai un mal home

Sube carreteiro sube, que o carro vai voando
Sube carreteiro sube que o carro vai fogando

O deixame subir o carro carreteiro
O deixame subir o carro que me muero
Morena por ti

Todo mundo e contra min morena porque te quiero
Todo mundo e contra min i yo contra o mundo enteiro

O deixame subir o carro carreteiro
O deixame subir o carro que me muero
Morena por ti

Sube Milagreira, sube  baixa, sube, baixa, sube
Sube Milagreira sube que o mundo vai fogando

O deixame subir o carro carreteiro
O deixame subir o carro que me muero
Morena por ti

Eu choriai chorei, carreteiro . es música traicional de la  cultura galega, también aki a la final es una versión Kankurumbá, esperamos que a los de allá también les guste y quieran venir aquí. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario